Baldus pristatome visoje Lietuvoje.
Bet kokio siuntinio pristatymo + užnešimo kaina visoje Lietuvoje – 10 eurų
(Išskyrus pristatymą į Neringą. Jeigu reikalingas pristatymas į Neringą, pristatymo išlaidos tokiam užsakymui derinamos individualiai).

Įsigiję baldus, galite pasirinkti:

  •  Prekių atsiiėmimą UAB Lyra Group sandėlyje (atsiėmimas per dvi savaites);
  •  Prekių pristatymą + užnešimą (už papildomą 10 eurų mokestį).

Jeigu reikalingas pristatymas į užsienį susisiekite el. paštu uzsakymai@lyrosbaldai.lt.

PRISTATYMO TERMINAI IR INFORMACIJA:

Pristatymo terminas:

  • Nuo 1 iki 14 darbo dienų. Po prekių krepšelio apmokėjimo, apie preliminarų pristatymo terminą informuosime Jus elektroniniu paštu. Dėl tikslaus pristatymo laiko su Jumis susisieks kurjeris, Jūsų nurodytu telefono numeriu.

 

Bendra informacija:

* Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių pristatymo į namus paslaugą:

1. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Priimant prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

* Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.

* Užsakytas prekes būtina priimti ne vėliau kaip per 3 darbo dienas  po to, kai Pardavėjas arba jo įgaliotas asmuo informavo Pirkėją elektroniniu paštu, SMS žinute arba skambučiu apie prekių pristatymą. Kitu atveju, bus taikomi papildomi pristatymo mokesčiai pakartotiniam pristatymui, atsižvelgiant į užsakymo dydį ir parametrus.

* Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos laiku dėl trečiųjų asmenų, nesusijusių ir/arba nepriklausomų nuo Pardavėjo, kaltės, arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

PRIIMANT KROVINĮ BŪTINA:

* Siuntos priėmimo metu pirkėjas privalo gerai apžiūrėti gaunamos prekės pakuotę ir įsitikinti, kad nėra matomų pažeidimų: pakuotė suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista, kas galėtų įtakoti gaminio kokybę.

* Tuo atveju, jei pastebėtas pažeidimas būtina pasakyti ir parodyti kurjeriui bei pažymėti jo skaneryje. Taip pat būtina supildyti siuntos pakuotės pažeidimų aktą. Nepriimti iš kurjerio pažeistos pakuotės.

(siuntos pakuotės pažeidimų aktas – surašytas siuntos priėmimo metu dokumentas pas siuntos Gavėją dalyvaujant pristačiusiam siuntą Kurjeriui ir siuntos Gavėjo atstovams)

* Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų, kai tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, o apie matomus pažeidimus nebuvo įspėtas kurjeris ir supildytas siuntos pakuotės pažeidimų aktas.